reklama

Priateľ je tvoje druhé ja

Nespočetné priateľstvá sa zo dna na deň menia, vznikajú i zanikajú. No dá sa nazvať pravé toto pravým a plnohodnotným priateľstvom?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: net)

Môj život je obklopený mnohými ľuďmi. Dalo by sa však povedať, že všetci sú priateľmi?

V prelínaní času som zistil, že nie všetci sú mojimi ozajstnými priateľmi. Nie je všetko zlato čo sa ligoce.

Eskimácke príslovie hovorí: Nevieš, kto ti je priateľom, kým sa pod tebou neprelomí lad.

Možno mnoho prísloví a citátov.

Možno mnoho slov napriek vaším predstavám.

Ale priateľstvo sa podľa mňa nedá v dokonalej miere vystihnúť.

Moje slova do dokonalosti priateľstva asi ani len nezahryzli.

No jedno som zistil:

Priateľom je ten, kto ti pomôže v núdzi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Priateľom je ten, ktorý násobí tvoju radosť a delí sa o tvoj žiaľ.

Priateľ je múdry človek, ktorému môžeš povedať všetko.

Priateľ je ten,  ktorý ťa napomína za tvoje chyby a nevysmieva sa  za ne.

Priateľ znáša priateľove bolesti.

Spoľahlivý priateľ je skutočným obrazom Boha.

Priateľ je tvoje druhé ja.

Juraj Begany

Juraj Begany

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

je často uletený, ale inak pohodový chalan, ktorý vie čo chce, má rád svojich priateľov a svojho Otca Zoznam autorových rubrík:  VieraNáučnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu